Linda en Daniel in Mexico

Thursday, July 28, 2005

Palenque

Du
Bochtje naar links...
Du hast
Bochtje naar rechts....
Du hast mich
Hobbel in de weg....
Du hast mich gefragt
Links door de bocht naar recht....
Du hast mich gefragt
Inhalen waar het eigenlijk niet kan.....
Du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt
en dat allemaal terwijl Linda lag te slapen in de bus van San Cristobal de las Casas.
Maar goed we zijn aangekomen in Palenque. Vandaag naar Misol-Ha geweest, de kenners weten het al natuurlijk maar dit is de waterval die gebruikt is in Predator
Op de terug weg hebben we een lift gekregen van een mexicaanse familie, jammer dat het spaans praten moeizaam ging.
Met de buikjes gaat het weer goed, dank voor de steun :-).
Over de foto´s van het paardrijden in San Cristobal en van de waterval moet ik helaas zeggen komen later, want ik heb het USB-kabeltje niet bij me.
Misschien vanavond al, maar ik beloof niets want vandaag komen onze nieuwe Deense vrienden aan in onze hostel en dat moet gevierd worden met een paar Sol.

Yo Cosmico
Daniel

1 Comments:

  • Goed om te horen dat jullie weer helemaal OK zijn. Ik ben erg benieuwd naar de foto's, 't ziet er tot nu toe allemaal erg relaxed uit.

    groetjes

    By Anonymous Anonymous, at 4:23 AM, July 29, 2005  

Post a Comment

<< Home